Verschijningen te Brindisi

Verschijning vrijdag 18 september 2009

De Moeder Gods verscheen omhuld door een immens licht. Zij was gekleed in blauw met roze sluier. Na het kruisteken heeft Zij gezegd:

“Zie Mij hier, ‘kleine van de eik’, Ik ben hier in het grote licht van de Almachtige Vader.

Mijn kinderen, sta op uit jullie zondige staat en herwin de genade van de Heer Jezus, gegeven bij de heilige doop.

Verwerp fel de bekoringen van de duivel en vermeerder de levende vlam van het geloof. Ik ben hier om jullie te vertellen over Mijn zoon Jezus, waardoor jullie verliefd op Hem worden. Laat Mij jullie begeleiden als jullie geestelijke Meesteres. Laat Mijn moederlijke liefde jullie behoeden voor elk kwaad.

Mijn vermaningen zullen, als jullie ze aanvaarden, jullie naar God dragen en Hij zal jullie redden voor bedrog.

Zoon, dit is de tijd van grote barmhartigheid, weet deze schat te waarderen. Mijn kinderen, smeek Mijn Goddelijke Zoon. Ik hou van jullie en zegen jullie.”

Reacties zijn gesloten.