Verschijningen te Brindisi

Verschijning vrijdag 13 november 2009

De Hemelse Moeder verschijnt in een lichtgevende aureool die Haar omhult. Zij is gekleed in een hemelsblauw gewaad en heeft een witte gordel in de taille en een lange witte sluier op Haar hoofd. Zij rust op een wolk en heeft een witte rozenkrans aan Haar rechterarm. Een grote Hostie is zichtbaar in het midden van het Hart. De Eucharistie zal zichtbaar zijn voor iedereen.

“Looft Mijn Zoon Jezus.
Kleine van de eik (bijnaam voor Mario), ontvang het Allerheiligste Lichaam van Christus, aanbid Hem diep. Ik breng je Mijn Zoon zodat je begrijpt dat Hij de Zon is van het leven. Mijn boodschap deze vrijdag is: beminnen is de Eucharistie te leven.

Lieve kinderen, Ik nodig jullie uit om een bolwerk te zijn tegen de golven van goddeloosheid.

Lieve kinderen, Ik bemin jullie en met alle engelen en heiligen van de Hemel geef Ik jullie Mijn zegen: moge deze neerdalen over jullie, jullie kinderen, jullie huizen. Tot weldra.”

Reacties zijn gesloten.